FAQ2021-02-01T13:00:51+00:00

SPECIALITAȚI

CLINICA MEDICARE VĂ OFERĂ CONSULTAȚII ȘI TRATAMENTE PENTRU URMĂTOARELE SPECIALITAȚI

Frequently Asked Questions

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Morbi consequat mi orci. Quisque placerat rutrum odio eget sodales. Aliquam erat volutpat. Nam tempus vel mi a dapibus. Sed aliquet congue hendrerit. Maecenas ornare, dui eu commodo vestibulum, diam leo laoreet turpis, at feugiat lacus libero id metus.

Am nevoie de o programare pentru testare SARS-CoV-2?2021-06-03T11:57:51+00:00

Nu este nevoie de programare, puteți merge direct să vă testați la centrele noastre.

La cât timp după contactul cu o persoană pozitivă pot face un test RT-PCR care să îmi arate dacă sunt sau nu infectat?2021-03-25T08:00:04+00:00

Puteți avea un rezultat pozitiv la testarea COVID-19 la aproape o săptămână după expunere. Dovezile sugerează că testarea tinde să fie mai puțin precisă în termen de trei zile de la expunere. Cel mai bun moment pentru a face testul este la cinci până la șapte zile după expunere. Testele sunt și mai precise atunci când pacienții prezintă simptome.

Care este perioada de incubație la COVID-19?2021-03-11T14:35:10+00:00

Perioada de incubație a COVID-19 durează până la 14 zile. Dacă aveți virusul, este nevoie de timp pentru a se multiplica în organism. Testarea prea apropiată de o expunere ar putea duce la probe care nu conțin suficient material genetic al virusului pentru a se înregistra ca pozitiv. Un test COVID-19 este limitat prin faptul că reprezintă doar un instantaneu în timp. Un test RT-PCR negativ nu înseamnă că o persoană nu este infectată, ci mai degrabă doar că, în acel moment, proba nu conținea niveluri virale la o concentrație suficient de mare pentru a fi măsurată ca pozitivă.

Ce reprezintă testul de Anticorpi IgG și IgM din sânge?2021-03-25T08:02:59+00:00

Testul de anticorpi din sânge vă oferă un indicator foarte sigur dacă ați fost expus la virus prin detectarea anumitor anticorpi din sângele dumneavoastră. Vă rugăm să rețineți; nu se știe încă pe deplin dacă o persoană cu un rezultat pozitiv care prezintă niveluri de anticorpi IgG după ce a fost infectată cu COVID-19 va fi protejată, fie complet, fie parțial de o altă infecție, sau cât timp poate dura imunitatea.

Ce simptome pot avea dacă mă infectez cu COVID-19?2021-03-15T08:15:32+00:00

Cele mai frecvente simptome ale COVID-19 sunt:

• temperatură ridicată – aceasta înseamnă că pielea se simte fierbinte la atingere, pe piept sau pe spate (nu este nevoie să vă măsurați temperatura);
  • tuse continuă – aceasta înseamnă tuse care ține mai mult de o oră sau trei sau mai multe episoade de tuse în 24 de ore;
  • pierderea sau modificarea simțului mirosului sau gustului.

Request a Callback

Fill in the form below to request a callback to discuss your move.

Thank you for your message. It has been sent.
There was an error trying to send your message. Please try again later.

Moving Checklist

Take advantage of our free movers checklist to make sure you don’t forget anything along your way.

Download Checklist

HAPPY CUSTOMERS

Testimonials

John Doe

“Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent lectus dolor, aliquet sed maximus et, vestibulum pulvinar leo. Vivamus varius pretium fermentum.”

Jane Doe

John Smith

Read More Testimonials

Request A Free Quote

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nullam ac consectetur augue. Orci varius natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus.

Click here

Go to Top